niedziela, 3 lutego 2013

Musli tak jak chcesz :)




Co jadacie na śniadanie? Ja najczęściej musli z mlekiem. Dotychczas korzystam z gotowych produktów dostępnych na rynku, ale przyznaje, że nie spełniały one wszystkich moich oczekiwań. W  jednej mieszance czegoś brakowało, w innej czegoś było za dużo. Najchętniej stworzyłabym własną kompozycję.
Propozycję przetestowania produktu internetowego sklepu Musli Tak Jak Chcesz przyjęłam z radością.  Dla wielbiciela musli możliwość skomponowania własnej mieszanki to wielka przyjemność!

Wybieranie składników do własnej kompozycji smakowej przypomina zabawę w przyrządzanie magicznej mikstury. Z tylu składników wcale nie jest łatwo wybrać. Wszystkie kuszą, wszystkie nęcą, chciałoby się mieć je wszystkie. Patrzyłam na ekran monitora niczym dziecko w sklepie, na słoje z kolorowymi cukierkami. Próbowałam się na coś zdecydować, dodawałam i odejmowałam składniki, aby wreszcie skomponować idealny dla mnie zestaw. Jako bazę wybrałam crunchy naturalne, dodałam orzechy pekan, nerkowca i brazylijskie, migdały i płatki kokosowe. Oczywiście w mojej idealnej mieszance nie mogło zabraknąć jednego składnika- czekolady. Dodałam więc owoce w czekoladzie - jagody inkaskie i morwę.  Sfinalizowałam zamówienie i czekałam na przesyłkę. Kiedy przyszła moja zielono-czarna tuba byłam w siódmym niebie, oczywiście nie doczekałam do pory śniadania, tylko od razu zaczęłam testowanie mojej chrupiącej, orzechowo-czekoladowej mieszanki. Była pyszna, nie mogło być inaczej, skoro ja byłam jej twórcą :)

Jak wygląda proces tworzenia własnej kompozycji  musli? Na początek na ekranie monitora pojawia się wizualizacja naszej tuby, o pojemności 1,7 litra, do której będziemy dodawać wybrane przez nas dodatki. Składniki posegregowane są w grupy:
-mieszanka podstawowa (np. crunchy, płatki kukurydziane,orkiszowe, owsiane, amarantus z miodem),
-pyszności w czekoladzie (owoce w czekoladzie i kulki ciastkowe),
-bakalie (różnego rodzaju suszone owoce),
-czekolady (ciemna, biała, mleczna i cappuccino),
-ekstra dodatki (np. misiowe żelki, jagody goji, ciasteczka korzenne),
-zboża,
-orzechy i nasiona (np. orzechy nerkowca, pekan, brazylijskie, sezam, pestki dyni)
-owoce (np. czarna porzeczka,,malina, truskawka, a także chipsy bananowe i morwa biała).

Składników jest ogromny wybór, można z nich stworzyć aż 5 milionów kombinacji!
Klikając w kolejne dodatki widzimy jak zapełnia się nasza wirtualna tuba, pojawia się także informacja o cenie i wadze dodanego składnika. Kiedy zapełnimy tubę, pojawia się informacja, że jest już pełna. Na tym etapie możemy jeszcze zmienić zdanie i zastąpić jeden składnik innym.

Dostępne są także gotowe mieszanki, na ten moment jest ich 9,  m.in. "Rajska plaża bezglutenowa" dla osób będących na diecie bezglutenowej, mieszanka bardzo na czasie "Karnawałowe szaleństwo" czy "Fit mama" dla młodych mam pragnących wrócić do formy.

Płatności możemy dokonać kartą płatniczą, przelewem on-line albo szybkim transferem.
Musli dostarczone zostanie przesyłką kurierską (koszt 13,99 zł) lub można je odebrać osobiście w Warszawie przy ul. Walecznych 64 lub ul. Stryjeńskich 19 lok 19U.

Jeśli spodobał Ci się pomysł komponowania własnego musli, koniecznie zajrzyj do sklepu Musli Tak Jak Chcesz.





Printfriendly

Print Friendly and PDF